Sesem Neib doktora danışmadan almamalı mıyım 5. Ayda çağırdı oda karar veremiyorum sağlık ocağınınkinide kullanmayın dediler.
Dinleyici33 Byzaa doktorumuz bize de bestiron verdi ..4,5 aylık bebeğim içtiği an kusuyor🙁Siz nasıl veriyorsunuz
Neib Sesem doğrudur bende sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemedim içeriğinden dolayı doktorumuzdan bitkisel içerikli tavsiye istedim o da newvit önerdi içinde keçiboynuzu özü de var ben memnunum kabızlık vs de yapmıyor
GlshAliAsaf Sesem Dr bestiron önerdi içemedi ocean aldım daha rahat içiyor en azından dişlerini ve kuafetlerini de sarartmıyor
Sesem petek-badee buraya sormuştum herkes kullanmıyoruz dedi bana verdikleri demir hapının beni mahvettiğini düşününce sorma gereği duydum paraben içeriği varmış o yüzden kullanmıyorum bende