Kızlar 2 aylık bebegim var 1 ay kadar sab simplex kullandım aglama krizleri geçti ama alttan gaznı cıkarmakta zorlandı yinede damlamız bugun bitti aynısı mı kullansam yoksa başka öneriniz varmı? Sab simplex i sürekli aynı saatte vermekte zorlanıyorum uykularımız düzensiz 🤦🏼♀️