Ayy aman çok bilmiş görümceler 😂 :) Bana da aynı şeyler söylendi sinirlendim, hatta 6 ayın dolmasına az kala ek gıdaya başlamadan yine onun yüzünden erkenden yemeye başladı oğlum yani kilo alımı her şeyi çok şükür yerinde. Ha bir ara çok ağladığı için çocuğa danone alin dedi kaynıma, çok sinirlenmiştim oysa ki bizim oğlan kalabalığı sevmiyordu ve gazı vardı. Cidden çocuktan çok bizi cahil insanlar yoruyor, tamam sende annesin ama biz araştırıp kanıtlarla konuşuyoruz boş laflarla kimseyi üzmek haddimize değil. Bebeğin doymasa o kadar tuvaleti nasıl yapsın annesi? Üzülme amaaaan!😂