Edaya04 ben varım ancak benim adet düzensizliğim yoktu, düzenli adet oluyordum. Sadece kistlerim vardı bir de sivilce problemim olmuştu o zaman 3 ay doğum kontrol hapı kullandım. Etkisini görünce bırakmıştım. Evlenince de korunma amaçlı kullandım, hormonal olarak beni etkileyince bıraktım, bıraktığım ayda hamile kaldım. Hamileyken kistim hala vardı ama bizi olumsuz etkilemedi. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi derecesi önemli bence yani pko ama hangi derece. Bir de ben hiç kafama takmamıştım yani pko var çocuğum olmaz gibi düşüncem olmadı o da belki işe yaramıştır🤷🏻♀️