Baharim çok korktum ya kıyamam bitince değiştirecem mamasını belki düzelir ilk başlarda yapmazdı 13 günlük olduk yeni başladı bu durum sevmese mama rahatsız etse hiç içmez diye düşünüyorum karnına bakıyorum karnında sert değil gazında çıkıyo neden böyle yapıyo anlamıyorum