Baltoros Merhabalar artık 4 yaş ve altı çocuğu olan annelere ücretsiz ulaşım kartı verilecek haberiniz olsun İstanbul lu anneler:)
demetdiyebiri35 Baltoros arabam var ama olsun taşısın devlet bu kadar insan vergi veriyor iyi olmuş valla analık zor :)
Dgndrmz Baltoros ne güzel sizler adına sevindim İstanbullu anneler 😊 en kısa zamanda Ankara’yada bekliyoruz bu uygulamayı 😁
ekmek-arasi Baltoros aalinda 6 yasa kadar ucretsizdi otel ucak otobus nerden ciktiki bole bi karar neyse aliriz kart ciksinda
Helenyaz Ne güzel bravo ekrem imamoğluna👏🏻Sonunda halkı düşünen yöneticiler geliyor👍🏻Dİğer illerdede bekliyoruz bu uygulamayı
Svdasya Baltoros güzel hareket ama ben bi kere bile otobüse binmedim binememde sanıırm kullananlar için hoş olmuş 🤗