Aka2020 Cnmnici benimki de nerdeyse bir aylıkken ses çıkarmaya başladı. Kayınvalidem siz bu çocuğu 6.ayda konuşturacaksınız diyor. Ben de 6.ayda konuşur mu çocuk diyordum 😅
Cnmnici Aka2020 eğer erkenden agular cikariyorsa kesin konusur şuan 8 aylık olduk anne baba mama diyebiliyor sizin ki de erken konuşur bol bol ilgi ile oluyor 😄
Rabiaaa22 IrmakAliKerim benımkıde premature canm 30 haftalık doğdu.ondan şaşırıp post actım zaten☺️aslnda belirtmedm premature oldugunu ama🙈
Cnmnici Rabiaaa22 agular 3. Ayda bitiyor sonra sizi dinliyor ama vazgeçmeyin konuşun ve goz teması bol bol kurun 🥳
Aybo Rabiaaa22 bizde 1may 6 günlüğüz, özellikle sabahları keyfi yerindeyken göz teması kurup gülüyor, doğduğu gece daha uykuda gülmeye başlamıştı 😌