Ozlem59 hastaneden eve gelince ayaklarımı gördüğümde şok olmuştum hamileliğimde de ödem olmuştu ama doğumdan sonra çok aşırı oldu doğumdan10 gün geçti bu defa yine bi şok ödem aniden gidivermiş tartıya bi çıktım 15 kg gitmiş bi anda sanırım emzirmenin faydaları 😄