Nurlanaa Merhaba canım anneler. Umarım iyisinizdir. Efsanevi bir seneyi alnımızın aklıyla tamamladığımıza göre dilədiyimiz gibi kutlamak hakkımız 🤭 ama menüde neler olacak bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz? Birde genel olarak doğum günüyle ilgili değişik fikirlerinize talibim ❤️
ebrarin_annesi Nurlanaa 01 hafta once yptm paylasayim menumu sizlerle herkes cok begendii 😇 Zeytinyagli yaprak sarma Su böregi Kandil simiti Corekotlu kurabiye Pudra sekerli kurabiye Halleyli toplar Makarna salatası Açma poaça Patlamis misir ve siselerdede limonata ikram ettim
Sevgi1 Nurlanaa kurabiye elmalı hazır fln tuzlu cok yağlı seyler yapma pogaca mısır patlamış havucu fln toplar
Anakuzusuu Yaprak sarma , içli köfte , börek , poğaca , popcorn, kakaolu muffinler, makarna salatası kafi bence 💁🏻♀️
ErvaKader ebrarin_annesi davet edilecek kimsemiz yok aile yabani komşu davet edilecek cinsten yok kendi aramızda olsa eğlenceli olmaz eşim put gibi nasıl yapsamki 12yasinda kızımda var bir gün sonra da onun doğum günü aslinda beraber olsa iyi olur diye düşündüm ama nasıl yapabilirim hiç fikrim yok
ebrarin_annesi ErvaKader kafa dengi arkadaslariniz veya kuzenleriniz yastlariniz varsa onlari cagirin canimm. Ben kendi annemle kaynanamlar eltmler esimin amcasi ve onlarin kizlarini cagrdim 25 kisi felandik
Nurlanaa ErvaKader bizde aynı şekildeyiz kimse yok artık eşimin iş arkadaşları falan toplasan 4 aile bile olmayabiliriz ama ne yapayım ilk yaşı kutlamak zorundayız gibi hiss ediyorum
EAGA Nurlanaa Hımm hangi siteden aldınız peki konseptinizi bi ara formda kbk marketten bahsetmişlerdi bende bi oraya baktım
Nurlanaa Eve daha yeni geldim kızlar Saffari konsept yapacağım onun malzemelerini aldım bir kaç mekana baktım ama karar veremedim🙄 galiba tam gününde yapamayacağım