Merhabalar,
öncelikle şunu belirteyim aynı durumda olanlar için bu önerim.
ben 3 ay önce doğum yaptım. Doktorum adet olunca gel spiral takalım dedi. Doğum kontrol hapını da emzirdiğim için önermedi. Bende ilaç içme konusunda hiç disiplinli olmadığım için o seçeceği bulundurmadım. Prezervatifle koruma sağlıyordum bu süreçte ama prezervatifin ilişki sonrası delik olduğunu gördüm. Yani hamile kalabilirdim. Risk almak istemedim ertesi gün hapı aldırmaya gönderdim eşimi eczacı doktoruna danışmadan almasın emziriyorsa demiş. Bende burada okumuştum 1 hafta emzirmemek gerektiğini. Sadece emen bir çocuk olduğu için bende o gece yattım ama içim içimi yedi tabi. Sabah doktorumu aradım ilk iş anlattım bugün gel rahime yerleşmeden spiral takalım dedi. Gittiğimde de detaylı anlattı. Tabi ben spiral takılırken dinledim 😅 ama yanlışsam düzeltin lütfen 15 gün içerisinde yerleşme olurmuş biz de spirali takarak rahmin girişini kapatmış olduk. Velhasıl ertesi gün hapı kullanmak zorunda kalıp 1 hafta çocuğumu memeden kesmek zorunda kalmadım🙏🏼