petek-badee Kızım şu an 11aylık olacak ama o zamanlarda 4-5 saat aralıksız uyumaya başlamıştı.3.ay itibariyle tamamen düzene girdi uykuları.Yeni yeni dişten dolayı biraz bozuldu ama o kadar olur artık😊Kendi düzenini hep kendisi oluşturdu aslında ben müdahale etmedim.Önceleri gece 12 de uyur sabah 7de kalkardı,sonra yine kendi değiştirdi düzeni akşam 9da yatıp sabah 5te emmek için uyanır sonra da 8de kalkardı🤷🏻♀️Yani dönem dönem değişiyor bu uyku.Diş dönemi ek gıda dönemi vs…Siz akşamları uyku rutini oluşturun ben onu yapmadım hata ettim mesela.Her akşam aynı saatte banyo masaj emzirme vs böyle rutin yapın mutlaka alışacaktır uyku moduna girer diye düşünüyorum🌸