Arkadaslar merhaba benim 2ay 21 günlük bebeğim var kalabalığa girdiği zaman nefesi kesilerek ağlıyor o akşam mahvoluyoruz sizce onunla kalabalikta tamamen ilgilenemediğim için mi ? Yoksa kalabalık sevmicek mi ? Yada bana mı çok düşecek? Bana bi fikir verir mısınız ? Kalabalik dedigim icin 5 kişi olduğumuz zamanlar var babanne dede hala felan. Birde bu aralar akrabalar geliyor 😔