Aybuuke Benim bebe kreşe başladı 2 hafta önce yemek yemeye başladı inanılmaz 😱 fakat şu sinirini yenemiyorum istemediği bişey olduğu zaman kendini yerlere atıp bağırıor nasıl geçecek bu hiç oralı olmuyorum sinirlenince ama bilemedm. Hala konuşmuyor bir baba dedi bide sesler çıkarıyor o kadar sizde durumlar nedir
Damlaemir Aybuuke kaç aylık bebeğiniz benim oğlum da yeni yeni konuşmaya başlıyo 21 aylık mama anni gel dede baba diyo sadece kreş için daha küçük değiller mi ☺️
HamzaSiracveBen Aybuuke biz 18 aylıgız kendince konusuyor kelime kelime derdini anlatabılıyor ama bizimkidecok sonırlı anında kafasını nereye bulduysa vurjyor kendini yerdenyere atıyorcığlık atıyo hiç birimiz yetisemiyoruz yemek konusunda kalabalık oldugu zaman cok guzel yıyor tekken karnı cok acıktıysa yer bazen de kendi canı bişeyler isterse anlatmaya çalışır 🥰🥰🥰
Tubior Aybuuke Benim oğlumda 17 aylık bende yakında kreş araştırması yapacağım ama korkuyorum açıkçası biraz. Tüm gün mü gidiyor sizinki, sanki çok ağlar gibi geliyor bana😕 Benim oğlum aşırı iştahsız bir bebek 😔
Sevilayy_1 Aybuuke kreşe tepki veriyo olabilir mi sevmediği bi durum olabilirmi ayıda küçük derdinide anlatamıyo oğlum 19 aylık sinir bizdede var ama pek oralı olmuyorum hemen başka bi şeye yönlendiriyorum sevdiği bi oyuncağın adını söylüyorum nerde bi baksana diyorum bi duruyo hemen onu getiriyo konuşma baba dede ham hav miyav bakalım ne zaman konuşacak 🤩tuvalet eğitimine başladınız mı
Aybuuke 19 aylık bebeğim artık annem idare edemiyor oda hasta ve oğlum inanılmaz hareketli bir sn oturmayan sinirli bir çocuk. Doktor tavsiyesiyle verdim zaten kreşe
Kevserr42 Aybuuke 2 yas senduromu olarak geciyo cnm normal yerler atmasi tam konusamayip bize derdini anlataniyo ya o yuzdn kndine ilgi istiyo😊
Aybuuke Kevserr42 Asya2402 evet çabuk adapte olan bir çocuk henüz 2 yaşından küçük olduğu için 2 sefer uyuyor. Yemek yemeyen çocuğum 1 haftada çatal tutup yemeye başladı iştahı açıldı. Oyunlar oynuyorlar. Benm tek isteğim arkadaşları olsun sosyalleşsin oyun oynasın evde çatladı çocuk zaten çok ta mutluyuz gaziantepteyiz burdaki kreşten çok memnunum. Hatta ajandası var poyrazın her gün ne yaptığını çişinr kakasına kadar yazıolat;)
Asya2402 Aybuuke Oğlum 20,5 aylık.1 ay sonra göreve başlayacağım kreş için erken diyordum ama yazınızı okuyunca merak ettim.Nasıl gidiyor?Alıştı mı kreşe miniğiniz? Neler yapıyorlar ? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
Bilinmeyenn34 Oglum surekli baba baba baba diyor,arkasinda geziyor. babasi gidince arkasından hasretlik çeker gibi agliyor🙄 tamam bana da yapıyor bazen ama babaya çok düşkün.sizinkiler de öyle mi 18 aylik🙄😒🤣
Canimyavrum Bilinmeyenn34 benim oğlumda öyle babası gelince beni unutuyor tüm gün benimle vakit geçiriyor sıkılıyor galiba benden diye düşünüyorum 🤔 ve gitgide dahada zorlaşıyor sanki 😬
Aybuuke Bilinmeyenn34 1 ay öncesine kadar baba için ölüyordu artık babada durmuyor sadece bana yapışık galde biraradayken babanın yüzüne bakmıyor:)
Sevilayy_1 Ezelunal18 Biraz ayrıntılı olarak bahsedebilirmisiniz kolay gelsin çişini uzun süre tutuyo ama kakasından rahatsız olmuyo üstü ıslanınca rahatsız olmuyo🤷🏼♀️Gündüz bezini çözüyorum havalar sıcak diye belki tuvalete bi adım olur🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Aybuuke Sevilayy_1 yoook karantinanın başında 6 azı dişi aynı anda patlatıp hastanede yattık ondan sonra bıraktı aksine kreşe başladıktan sonra yeni yeni yemeye başladı
Ezelunal18 Sevilayy_1 canım ben bir anda kafama esti ve biranda çıkardım ama tabi bir anda derken bebeğim sürekli bezini çıkarmak istiyorum kaşıyıp duruyor açıkçası sırf onun rahatlığı için başlamak istedim.birde eşim dolayısı ile 14 gün karantinadayiz bunu fırsata çevirmek istedim açıkçası.hazır evdeyken öğreteyim dedim. Bezini dün çıkardım tamamen gece de tamadım gündüz hep yere yaptı tuvalete götürdüğümde hiç yapmadı . Buarada klozet üstüne aparat aldım oturuyordu ama hiç yapmadı. Sonra gece bir ara ağlayarak uyandı altında alıştırma kilodu vardı onu çıkarınca bi an üstüme saldı meğersem çişi geldiği için ağlıyormuş onu tutmuş yani altına yapmamış☺️ Sonra tekrar uyuttum sabah kuruydu altı ve uyanınca hemen tuvalete götürdüm bu sefer alafranga tuvalete götürdüm çömelerek hem çişini hem kakasını yaptı.bu sorada çeşmeyi açtım su ile oynadı. Şuan saat 14:00 götürdüm tuvalete yapmadı yerede yapmadı. Bu ikinci günümüz. Tabi bence en büyük etken annenin bu konudaki tutumunonu korkutacak hiç bir tavır davranış sergilemedim.tuvalete oynayaarak falan gidiyoruz umarım başarılı oluruz☺️
Minikcivcivim Aybuuke 19 aylık benim kızım evet bazenleri krize giriyor resmen ama neyseki nadir yaşıyoruz bunu muhtmelen sendrom başlangıcı olarak düşünüyorum ben. Onun dışında bi problemimiz yok çok şükür yemesinde içmesinde uykusunda. Konuştuğu için de anlaşabiliyoruz rahatlıkla artık
Sevilayy_1 Ezelunal18 inşallah başarılı olursunuz hergün bezi çıkartıyorum bende yaz hava alsın diye 2 3 saat altına yapmıyo ama yapınca oynamaya devam ediyo🤷🏼♀️😅bakalım daha zamanı var