Ssd bende öyle düşünüyorum sağıp depolicam bugün değil belk yarın yollarım çünkü ilk iki üç gundekinden fazla süt çıkıyor artık bir paket bir günlük oluyor demiş doktor birde şeytan dürtüyor benim süt fazla olursa orda sütü gelmeyen annelerin bebeklerine verirler mi birde diyom yapamazlar öyle bir şey biliyorum ama işte insan düşünüyor