Fatma8988 benm de bebeğim 15 günlük ilk 2 gün birşey gelmedi sonra şeffaf su gibi geldi ve 1 hafta sürdü sonra koyu sarı süt geldi ve şu 2-3 gündür normal süt olmaya başladı, sol tarafım göğüs ucu biraz daha normal ve onu tuttu sağı tutmadı plastikle falan verdim bir tuttu bir tutmadı ve tutmaması bende ateş yaptı enfeksiyon çıktı kanımda sonra el pompası aldık sağmaya başladım ucu da biraz daha çıktı şuan sakin olduğu zamanlar da alıyor isterse tutabiliyor, emzirme hemşiresinden ders de aldık ama o bile sağ tarafı tutturamadı pompa yardım etti bize tavsiye ederim 😊