Arkadaşlar merhaba, oğlum dün 8 aylık oldu bugüne kadar her gün 1 defa bazen 2 kakasını yapardı 3 gündür yapmıyor ek gıdayla arası hiç yok zorla yediriyorum 2 3 kaşık. Sütüm doyurmuyo diye kakasını yapmıyo olabilir mi acaba bu saat oldu uyuyamadım ilk defa 3 gün yapmadığı oluyor, gün içinde aşırı hareketli 3 4 saatte bir de emiyor geceleri hiç emmeden uyuyor ama araştırdığım kadarıyla 6 aydan sonra ek gıdayla bir doyuyormuş bebişler benimki hiç yemiyor desem yeridir, neden yapmıyor tuvalatini acaba sizlerin de böyle oluyo mu fikir verirseniz sevinirim teşekkürler😞