Hanımlar merhaba. Bebeğim henüz 5 günlük silikon meme ucuyla veriyorum bazen kavrıyor ama genelde kavrayıp ememiyor. 3. Gün kontrolünde kilosu düşük diye doktor mama verdi. 3 gündür mama/ sağma süt ile devam ediyoruz. Mamayı hep kusuyor.. bugün sağlık ocagındaki ebe emzirtti gayette güzel emdi banada tarif etti ama eve gelince beceremedim:/
aynı sorunu olanlar nasıl çözdünüz acaba? Emzirme danışmanımı buldunuz?
o kadar mutsuzum ki bi emzirmeyi beceremedim diye anlatamam.. sanki hic büyümeyecek gibi..