tuananilmoms evet gece daha çok oluyor zaten .. çok zor ya gerçekten aklıma her şey geliyordu , nasıl geçmez hala , biyerinde bişey var biz mi anlamıyoruz diyordum artık , herkes üç Aydan sonra geçer diyordu, her gören daha Gazı geçmedi mi diyordu.. biz de oturup çocukla ağlıyorduk artık öyle kıvrandığını görünce 😔piyasadaki bütün damlaları denemiştik ama iyi geleni bi türlü bulamadık..hatırlamak bile istemiyorum o günleri , kolik bebek bi imtihandı resmen.. inşallah senin yavrununki de azalır🤲🏻 Damlanın alışkanlık yapacağını sanmıyorum ya doktor bize öyle bişey dememişti , ben de korkuyordum bağımlı olacak çocuk buna diye çünkü biz rahat bi altı yedi şişe bitirdik sabsimplex, bi sıkıntı olmadı şükür