Kızlar geçen gece dişlerimi çok aşırı sıkmışım. Uyku arası çat diye Bi ses duydum hatta tel koptu sandım. Dişim resmen ortadan ikiye ayrılmış. Kök birleşik sadece biraz zorlasam olduğu gibi ayrılacak 2 parça olacak. Şuanda da yazlıktayım ağustos sonu döncem evime. Böyle dişinde telle kırık çürük vs sorun yaşayan var mı tel varken müdahale edilebilir mi? O tarafa hiçbir şey yiyemiyorum.