Volmine ıslak ya da hafif nemli kıyafeti asla kirli sepetine atma. Küf olur öyle. Lekeli kıyafeti ben hemen beyaz sabunla çitiliyorum. Güneşte kurutuyorum. Sonra kirli sepetine atiyorum. Tekrar makine de deterjan+ leke cikarici ile 60 derecede yikiyorum. Birde leke li camaşirlar icin bi düğme var makinede ona basıyorum 😂 sonra tekrar güneşte kurutuyorum, miss 👍 hic leke kalmiyor. Mutlaka güneste kurumasi lazim ama, güneş lekeyi alıyor. Birde ben asla lekeli kıyafeti kirli sepetine atmam,(önlükler hariç 😁)