Merhaba kızlar,2 ay önce normal doğum yaptım,içten dıştan çok dikişim vardı ama dikişlerim iyileşmişti 6 hafta önceki kontrolümde,sadece içte düşmeyen birkaç dikişim kalmıştı.Doktorum bir daha gelmeme gerek olmadığını söylemişti ama son bir haftadır vajina bölgemde çok şiddetli bir ağrı yaşıyorum ayakta durunca ve bebeği kucağımda tutunca.Oturunca geçiyor ama kalktığım zaman bebeği kucağıma aldığım an tekrar başlıyor ağrı.Böyle bir durumla karşılaşan var mı,neden olabilir?😫