Bugün itibariyle (18 Temmuz) kızım 3 aylık oldu. Lakin 36 haftalıkken doğdu (semptomlarını bu yüzden geç yaşıyoruz, erken doğduğu İçin) İki gündür beslenmesinde gerileme var. Biberonu diliyle itiyor, beni zaten emmiyor. İki elini yumruk yapıp ağzına götürüyor bugün baktım benim kolumu emiyor, kundak yaptığım örtüyü ağzına yaklaştırıyor. Acaba diş mi çıkarıyor diye düşünmeye başladım. Bilmiyorum, deneyimsizim. Diş için daha erken değil mi? Sizinkiler ne zaman bu tür davranışları sergilemeye başladı?