Pyrzmom öncelikle anneliğiniz hayırlı olsun keyifle sağlıkla huzurla büyütün.
şu mala içecekleri derhal çöpe atmalısınız hiç bir faydası yok.
memeler terbiye olmuştur o yüzden ilk zamanlardaki gibi akma sertlik vs olmaz.
3 saatte bir değil saat başı sağım yapmalısınız. Gece de 3 saatte bir yada iki. Çünkü ne kadar çok sağım yada emme o kadar süt olacaktır.
Sütüm azaldı sütüm bitiyor düşüncelerini de uzaklaştırın kafanızdan. Bebeğinizin kıyafetini koklayarak ilk fotolarına bakarak sütünüzün daha çok salgılanmasını sağlayabilirsiniz sağım yaparken.
Bebeğinizi de memede tutun derim uyanık kaldığı saatler, bol bol ten tene temas yapın, birlikte duş alın ve suyun altında meme teklif edin.
Kahvaltınızı düzenli yapın belirli saatlerde mutlaka, aç ve susuz kalmayın. Havalar da sıcak dondurma da tüketebilirsiniz bol bol. Hoşaf ve suyu bol tüketin, hurma da yiyebilirsiniz. Bol bol sarılın kucaklayın bebeğinizi,
ve
yapabilirseniz evinizde kalan diğer insanları evlerine gönderin, malum koronayı da bahane ederek dışarıda bi süre misafir kabul etmeyin. Aç bu çocuk diyenlere de ya cevap verin yada gülüp geçin ama asla stres yapmayın. Hazır süt arttırıcı içeçeklerden de uzak durun ciddi anlamda süte geçtiği için gaz ve huzursuzluk yapar bebekte.
Kafanıza takılan bir sorun olursa yine yazın bizlere, yardımcı olmaya çalışırız 🍀🦋💙🧿🙏🏻