Arkadaşlar mamajoo strilizatör kullanıyorum çok da memnunum aslında, kireç temizliği yapayım dedim limon tuzu döktüm içine sterilizatör yerini açtım sonuna kadar bekledim böyle olmaması gerekiyormuş, 10 dk tutmam gerekiyormuş içinde yağsı bi tabaka oluştu 2 3 kez temizlesim geçti , şimdide kurutma yapmıyor. Kireç temizliği yapmadan öncede kurutma yapmamıstı. 1,5 ay bende kalmadı cihaz başkaları kullanmış olabilir emin değilim. Garantisi de tok. Servise gondersem ne kadar ücret cıkar yada böyle birşey başına gelen var mı