Deletedmom7 Aya giriyoruz artık kendinin uyanmasını bekleyeyim emzirmek için yoksa iki saate bir uyandırmaya devam mı edeyim siz nasıl uyguluyorsunuz
meliike00 Deletedmom7 kendinin uyanmasını bekleyin 2.30 3 saati geçiyorsa uyanmıyorsa siz uyandirmaya devam edin
Hoz34 Deletedmom7 bebek doğduktan sonrakı ılk ıkı hafta çok önemlı sonrası uyanmasını beklemen lazım benım oğlum da üç satte bir uyanır karnını doyurunca tekrar yatardı sadece gece çok uzun yatardı ben uyandırırıdım çünkü doktor altı saatten fazla aç kalmasın demiştı
Sedaahmet Deletedmom7 ben 40 cikana kadar 2 saatte bi emzirdim. Hatta 1 saatte bir emdigi de oluyordu. Şuan 1 ay 25 günlük. Ben hic uyandirmiyorum, kendisi ne zaman uyanirsa o zaman emziriyorum.
Sedaabuglem Uyanmasını bekle bizde 40 çıkana her 2 saate bir emziriyordum ama artık 3 aylık oldu kızım gece ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum . Hem uyku düzeni se oluşması lazımmış öyle olunca uykusu bölünüyor uykusunu alamıyordu. .
Hoz34 Deletedmom7 şunuda soylım uyku da beslenmesi kadar onemlı oğlum altı aylıktı kontrolü vardı doktor bana çok guzel bakmışsın ne verıyosun bu çucuga dedı ben düzenli uyku ve bol yıkama yemegıde her bebek gıbı dedım bana aferın uyku ve yıkama çok önemli boyle devam et demıştı
Dgndrmz Deletedmom7 uyanmasını bekle o hatayı ben yaptım ve alışkanlık yaptı aynı saatlerde acıkmasa bıle kalkıyodu canım acıkınca uyanır hıc kaldırma bence