Cenkerinannesi ben odada başıcumuzda sürekli soğana karanfil batırıp bırakıyorm
bebeğime de ıhlamur içiriyorm
göğsüne her banyodan sonra çörekotu yağı sürüyorum
hava olarak da arada deniz suyu veriyorm bide ayva kabuğu, elma kabuğu, karanfil,çubuk tarçın ıhlamur,papatyayla falan çay yapıyorm bebeğime şekersiz olarak veriyorum kendimde limon bal döküp içiyorum