Sndzkbr Kızlar oğlum sünnet oldu 2 saate bir ağırı kesici veriyorum ama döndüğünden mi nedir ağlıyor jel vermişlerdi içine sıkmak için bunu zorda kalınca yapın dedi yapalım mı sürekli ağlıyor ben anlamdım
Cktha Sndzkbr ben bitirdim onu iki günde etrafina sıkın uyuştursun dr. Reçete de yazmıştı 2 saatte birdi galiba 4 saatte bir de ağrı kesici surup extra fitil de vermişti onu çok kullanmayın demişlerdi
Sndzkbr araskuzumm0918 ilk gün sıkalım mı zararı olmaz demi ne bilim ya zorda kalmayınca sıkmayın dedi ama oğlum ağlıyor korkuyorum
araskuzumm0918 Sndzkbr bizede aynısını demişti zorda kalırsanız sıkın diye ,bizimki ağlamadı ondan sıkmadık ama zararlı birşey değil zaten o jel ,ilk Sünnet oldugunda yarısını kendi sıkmıştı,hiç bir şey olmaz rahatlar yavrum