Eşimin ailesinden büyüklerimiz bana birkaç defadır sütün yetmiyor mu doymuyor mu ek gıdaya mı geçseniz (bebeğim 4 aylık) diyorlar. O kadar çok bu sorulara maruz kaldım ki acaba ben mi anlamıyorum sütümün yetmediğini diyorum. Nasıl anlarım? Arttırmak için ne yapabilirim? Tavsiyelerinizi yazarsanız çok sevinirim 🌻🌻🌻