Eloska Ne oldu anlamadım gece uyanmayan bebek sabah 4 te 5 te uyanır oldu, genelde huysuz tek başına oynamak istemiyor artık, sürekli bağırarak heceler söylüyor. Neyden kaynaklanıyor olabilir?
Didem52miray Eloska farkındalığı artıyor ve yanında kişiler istiyo benim.kziimda aynı tek.kalinca ağlıyor Diş etlerinden dolayı sık sık uyanıyor olabilir
aselinannesi06 Eloska 4 buçuk aylığız benim kızım da böyle hatta 1 ay olcak neredeyse böyle olalı akşam 8 8 buçukta uyuyor 2 saate bi emziriyorum eğer emzirmezsem hemen uyanıyor sütüm yetmediği için malesef 😔 en son kendim işlerimi yapana kadar genelde 2 ya da 3 gibi gece tekrar emzirip yatıyorum sabah 6-7-8 değişiyor uyanıyo geri emiyo peşine mama veriyorum 10 gibi tekrar uyuyor. Atak döneminden oluyordur bence uyku düzenini hiç bozmayın ilerde daha çok sıkıntı olur sizin için geçer inşallah 🤲🤗
Eloska Didem52miray evet kesinlikle farkındalığı arttı etrafını çok dikkatli inceliyor çok daha fazla tepki veriyor. Uyandığında bence uykusu bitmiş oluyor huzurlu uyanıyor çünkü oyun oynamak istiyor
Deletedmom896 Eloska uyku saatini bence biraz ileri Çek saat 22:00 de emer uyur saat sabah 4-5 de tekrar emer uyur acıkıyor da olabilir canım çünkü baya uzun bi saat dilimi gibi geldi bana
KuzeyinAnnesii07 Eloska atak dönemi olabilir yavaş yavaş diş dönemine de giriyor sıcaklarda bir etken malesef uyku sorununa ama saatinizi kesinlikle ileri çekmeyin bir kaç güne düzelecektir. Bir bebek ve çocuk en geç 9 da uyuması lazım sağlıklı bir uyku için
Eloska Deletedmom896 o saatlerde uykusu geliyor cok ben de uyutuyorum. Nasilileri çekebilirim uyuma saatini bilmiyorum 🤷♀️ Ama normalde yine dedigim saatlerde uyuyup 7.00-7.30 gibi uyanırdı. Bir haftadır boyleolmaya başladı
tombikdonerkankasiiskender Benşm oğlumda 22:00-22:30 arası uykuya geçer gece bazen kalkar bazen kalkmaz sabah 6 ya kadar ama şu dört ay mevzusundan bende muzdaribim gündüz yirmi dk yarım saat uyuyo sürekli mızmız mutsuz arada bi gülüyo oda zorla atak sanırım 😑😔
Eloska tombikdonerkankasiiskender gündüz uykusu mevzusu bizde de aynı 30dk filan uyuyor ama ona artık takılmıyorum hep öyleydi. Dediginizgibi büyüme atağı olabilir internette okuduğum tüm belirtiler bebegimde var. Doğduğundan beri en zorlandığım günlerdeyim 🤦♀️
aselinannesi06 Eloska dediğiniz gibi hemde hiç tek kalmak istemiyor ağlıyor tek bırakınca zor oluyor tabi ben akşama kadar onla vakit geçirip uyku aralarında ve gece uyurken yapıyorum herşeyimi