Gözüne cok yakın yerde oncekı gın sadece kızarıklık bardı sabahına uyandığında kızarıklık daha genişleyip sertlik ve şişmeye dönmüş ve göz bölgesine doğruda artıyor stılex jel surdum bu sivrisinek mikropu gözüne zarar verir mi endişeleniyorum ? Şişmekten gözünün kenarından itibaren kapanma başladı ? Başına gelen varmı? Ne kullandınız krem jel ilaç vs olarak