Asel20 4-6 ay arasında ciddi derecede saç dökülmesi yaşıyor her anne ama geçici bir süreç. Ben banyoya gitmek, saç taramak istemiyordum o derece dökülüyordu. Almadığım şampuan bakım kalmadı. Şuan 10 aylık bebeğim dökülme yok denecek kadar azaldı. Bir süreç ve umarım en kısa sürede biter 🙏