smnr55 benim kızımda 1 yaşında tek başına saniyelerce ayakta duruyor her yeri geziyor tutunarak koltuklara tırmanıp çıkıyor tek parmağımı uzatıyorum tutuyor gidiyor resmen psikolojik geçen hafta 15 adım falan yürüdü bi anda şok olduk alkışladık falan etkilendi mi bilmiyorum asla yürümek istemiyor elimi bırakmak istemiyor elim bile değil işaret parmağımı uzatıyorum tutuyor aslında yürüyebiliyor ama hiç istemiyor napalım bekleyeceğiz 🙈😅 Rabbim canlarını sağ etsin, sağlık uzun ömür versin de her şeylerini görürüz nasılsa🥰