Sueda2929 Bebeğim sadece mama ile besleniyor bazen bıraksam 5 6 saat uyur bu normal bi durum mu ben acıktıgını düşünerek uyandırıorm
RundownMom Sueda2929 3 aylık bebek acıkınca uyanır zaten gerek yok uyandırmanıza bence. Ben sarılık tehlikesi geçtikten sonra hep kendisinin uyanmasını bekledim sıkıntı da yaşamadık şükür
1453h Sueda2929 keyfini çıkar canım bazı çocuklar 5 6 saat uyuyor 3 aylikken bizimkisi 3 saatten fazla uyumaz acıkır emziririm uykusu bölünmeden geri yatirdigimda 1 saatte bir veya 2 saatte bir uyanır yani çok şanslısın uyku konusunda
Miraykiz58 Sueda2929 benim kızım 3 ay 8 günlük aynı şekilde bazı geceler uyanmıyor. Eğer gündüz az içtiyse mamasını ben uyandırıp mama veriyorum
Mom0870 Sueda2929 Bence yeterince büyümüş bırakın uyusun 🌺 Büyüme hormonu uykuda salgılanır hem buna alışmamış olur. Yoksa acıkmasa da uyanmaya başlayacaktır sık sık.