Ipekela Arkadaşlar bu aya kadar sütüm iyiydi şimdi yetmemeye başladı ve bebegim hiç bir şekilde mamayı almıyor. Oyun oynarken falan ağzına sıkmak zorunda kalıyorum. 4 ay olmasına 2 gün var. Başına böyle bişey gelen var mı? Ne yaptınız?
Pelo_00 Ipekela bence doktorunuza danışın öyle mamaya başlayın onun dışında bebeğiniz mamanın tadını beğenmeniş olabilir başka bir mama verebilirsiniz. Kullandığınız biberonun ucuda etkileyebilir 4aylık bebekler sanırım m boyutu olan yani iki delikli olanlardan kullanmalılar. S ya da L ise biberon ucu ondanda içmek istemeyebilir.
Neriman2020 Ipekela belli aylarda yavaşlar biz 4aylikken 200-250 gr sadece aldk. 5.ayda ayni idi. Bol bol su icin tohum rezene kaynatip icn. Kuru sut kaynatin taneleri ile tüketin. Birde agzina bakin bebenizin suprizzzz yapabilir (dis)
Ipekela Neriman2020 hero baby nin meyve purelerini denediniz mi Hiç verdem mi 4+ ay yaziyor kimi oneriyor kimi vermeyin veriyorsaniz da kendiniz hazırlayın diyorlar
Neriman2020 Ipekela ben hazır gida almadm hic. Hep suana kadar kendim yaptm. Irmikti yulafti bu tarz hazirlayamayacagim seyler dışında paketlenen hic bir ürünü tavsiye etmem. Sonucta fabrikasyon isin icine girmisse masum olduklarini düşünmüyorum. (Bozulmayan gidalar yapiyorlar nedense mamalar uzun süreli bozulmuyor.) Icerisine bozulmamalri icn kimyasal koyuluyor. Yararli /zararli olup olmamalari tartisilir tabi. Herksn kendi karari kimseye neden demem. Ama bir kimyager olarak bn kullanmiyorm