Refleks olarak yapıyor saç kaşıması konaktan kaynaklanıyordur canım arkadaşın dediği gibi bebe yağı sür ama banyoya girmeden konak tarakları var o tarakla tersten nazikçe tara hemen geçiyor benim bebeğimde 5 ayına giriyor kendini dövüyor resmen bide emerken bana vuruyor ☺️