Pamukkizim Kizlar bebegim 3 gündür nefes alamıyor burnu tikali diye serum fizyolojik te kullaniyorum fayda etmiyir o an rahatlıyor sonra tekrar basılıyor dun gece acile götürdük bogazi da dolu sadece antibiyotok ve agri kesici yazdı kizimi emziremiyorum h8c nefes alamıyor ne yapmam lazim lutfen yardim edin
[silindi] Pamukkizim sürekli temizliceksiniz ne yazık ki yapıcak bişey yok bizde yeni geçirdik o evreleri oğlum uyku uyuyamadı tıkanıklıktan. Ama doktorumuz cold mix damla önermişti yastığa yada yakasına damlatılıo. Onun sayesinde gece rahat uyumuştu
Muhammedalim Pamukkizim benim oglumda aynıydı sütümü sagıp hafif ılıtıp biberonla verdim bi kac defa kustu kusmasıyla balgamı da attı burnunu da hep burun aspiratörüyle temizledik nemlendirdik maşallah suan biraz daha iyi cok şükür