hamsininannesi61 Ben kullanıyorum şuan 4 aylık bakıyorum göz bebeklerini de takip ediyorum bakarken odak var mı? Odaklanmaya başladı bakıyor. Çok memnunum. Zaten zeka kartları birde masal okumak bişeyler okumak yanında ona gelişim açısından çok önemli