Eelif24 bence ne kadar erken yaptirirsanız o kadar iyi. Genelde ilk gün ağlıyorlar ve ilk çişini yaparken cok ağliyorlar, ondan sonra unutuyorlar. Daha bebek oldugu icin, ve yürümedigi icin, eger emeklemiyorsa cok çabuk iyileşir. Ben oglumu 2 ayllikken sünnet ettirmiştim. Eşim 1 yaşından sonra yaptiralim diyordu ama şuan oglum 15 aylik ve eşim iyiki erken yaptirmişız diyor. Çünkü büyüdükce daha hareketli oluyorlar ve laf dinlemiyorlar. Bu arada görümcemin oglu 3 yaşına girecek, anne dışında başka kelime söylemiyor. 🤷♀️ illa 2 yaşında konuşacak sanmayın yani.