Newannis Mrb bebegim 4 ay 5 gunluk bu gun bezini actigimda hafif sari idrar ve akinti gibi bi sey vardi surekli kusuyo birden aglamaya basliyo atesi yok bazen huzursuz acaba ne olabilir ne yapmaliyim delircem uzuntuden 😭
ElifEslem Newannis hastane yakınsa direk çocuğun idrarını götürün tahlil yaptırmak için tabi devlette hemen yapmzlar randevu falna isterler
Crane Newannis bugün idrar tahlili yaptırdım. Doktorum bezinin içine mandalina kadar pamuk koy o bezi getir dedi. Biz bebeği de götürdük ama siz çişli bezi hemen götürebilirsiniz. Pamuğu bir çubuğa sıktı sonuç 5 dk da çıktı
Elifhanim Newannis o zamn canm istersen icin rahat ettrmek icin gotur soncta bebek bi skntisi olsa dile getiremez
Newannis Mom9 ya aslinda goturmekte istemiyorum malum virusten daha once goturdum biz gittikten sonra hastane viruten kapandi doktorlar hastalanmis doktorumuzda cok bilgili ama korktum nasil bir sans bilemiyorum
ElifEslem Newannis kızmı erkk mi erkekse daha kolay önünde bekleyin beslendikten sonra temiz bir şey şişe olabikir koyup yarim saat içind e hastaneye yetiştirin tabi önceden arayın gideceğiniz hastaneyi direk tahlil yapıyoalr mi kayıt mi açmak lazım flan diye
ElifEslem Newannis sıvısız kalıncada rengş sarı oluyor benim kızımda 2 3 gün ne meme ne biberon almamıştı sapsarıydı çişi zaten 1 tane almıştım günde sonra yemeye başlayınca açıldı sizde sık sık besleyin emiyorsa emzirin 2 3 saati beklemeyin bence
Defne07 Newannis şu reklamlarda ki enfeksiyon olup olmadığını test eden bebek bezinden alın eczaneden deneyin isterseniz. Ama öncelikle sakin olun evet haklısınız panik olmakla ama sakin olmazsanız sizin gerginliğinizle bebeğinizde strese girer daha çok ağlar. O bezi deneyin bence
Defne07 Newannis ve bol su içirip yarına kadar takip edin aynı şekilde olursa eğer hemen gidin kafanız rahatlar hem
Newannis Defne07 ozele goturucem artil burdaki hastane pandemiden kapandi doktolar hasta korkuyo insan
Defne07 Newannis sürekli kusuyor derken nasıl mesela ağız dolusu mu yoksa fazla emdiği sütü çıkarır şekilde az mı
Defne07 Newannis panik olmakta haklısınız sonuçta evladımıza bişe olsun istemeyiz ama bu tarz ufak tefek rahatsızlıklar olacak illaki sakin olup bebeğimizi rahatlatmamız gerekiyor. İnşallah çabucak geçer. Güzel haberlerinizi bekliyoruz siz oyalanmadan götürün bebeğinizi çok geçmiş olsun
Deletedmom276 Newannis kusma da varsa aynen hiç beklemeyin. Çok geçmiş olsun umarım kısa zamanda sağlığına kavuşur, kendinizi de suçlamayın lütfen 🙏🏻
Mucizem-06 Newannis Allaj aşk8na vir7s diye diye bebisleri iyice hasta yapacaksiniz agiz dolusu kusuyormus hic bekletme gotur evladini gotur bacim