Anneler merhaba. Bebeğim 10 gün sonra 1 yaşına basacak. Doktorun da önerisiyle aptamil 4’e geçtik. Bu arada diş çıkarma dönemi de. Son 2 haftadır mama yemeyi reddediyor. Hiçbirşey yediremiyorum. Belki biraz meyve ve yoğurt o kadar. Sütünü içiyordu, şimdi onu da içmeyi reddediyor. Son 3 gündür ishal de oldu. Çocuğun genel durumunda bir sıkıntı yok keyfi yerinde ama ben dişten dolayı mı böyle yoksa sütü değiştik diye mi böyle anlayamıyorum. Var mı buna benzer birşey yaşayan? Yardımcı olabilirmisiniz?