Bugün 1. Aşımızı olduk hemşirenin banyo yaptırın yaptırmayın dediğini hatırlamıyorum ama bulunduğumuz il itibariyle her akşam neredeyse oğlumu suya sokuluyorum hep isilik oluyor her yeri sivilce bende yaptırdım sonra annemle konuşurken niye yaptırdın banyo dedi içime şüphe düştü bir şey olur mu banyo yaptırdığım için ne olur içimi rahatlatan biri çıksın 😔😔😔🤦♀️🤦♀️🤦♀️