Zeynos Akifmussaa benim 4 ay oldu hala var kızım kucakta çok duruyor diye mi agiriyor diyiyorum ama geçecek gibi değil yatınca kalkamıyorum yerimden
Regen Akifmussaa bende hiçbir ağrı olmadı. Hatta doktorum ağrı kesici yazdı onları bile içmedim eve gelince. Temizlik falan yaptım evde yani o kadar normale dönmüştüm hemen. Bence anestezi uzmanınız iyi değilmiş. Bi doktora danışın.
dodo Benim doğumdan sonra 2-3 hafta omzumdan koluma kadar ağrı oldu. Bebeğimi tutup emziremiyordum. Ama geçti çok şükür. Şimdi de yüzümün sağ tarafı uyuşuyor. Epidural den şüpheleniyorum. Yılbaşından sonra doktora gidicem. Bakalım...
Karakiz Arkadaslar narkozu atmak icin ginde dr bana 5 ogun nescafe ic dedi narkozu atmk icin bende 3 ogun iciyrm aynibdurumdaydm omzumu oynatamiyodm cok agrim vardi kahveden sonra azaldi varda az 10 gun once dogum yaptim kahve birebir iyi geliyo doktorum onerdi zararli olsa size neden siyleyelim dedi