Elifatlas Merhabalar blw yöntemi deneyip olumlu sonuç alan anneler tavsiyelerde bulunabilir misiniz tabi birde blw usulü örnek menü 🙈
Bilgiliannem Elifatlas bebeklerin motor gelişimleri ile ilgili biraz da blw.kendi yemesi çok güzel elbette.yapamazsa hayal kırıklığı yaşamayın her bebeğin gelişimi farklı.küçük tane gibi yiyeceklerle başlayabilirsiniz
Kiymetkaplan55 Elifatlas ben 6 aylik basladim blw ye suan herswyi kendi yiyor asla benim yedirmeme izin vermez suan 23 aylik . Onune koyun yemegi kendinize de bi tabak hazirlayin onu istaha getirmeye çalışın nasil yemesi gerektigini gösterin ama basda catal vs kullanmasini beklemeyin zamanla catalsiz kasuksiz hic bsey yemiyorlar alisiyorlar zaten 🥰
Mnli Elifatlas blw ve pütürlü püre ile başladık direk ek gıdaya 6 aylıkken şuan 8 buçuk aylık her şeyi kendi yiyebiliyor sebzelerle başaladım buharda haşlayıp sonra yoğurt (yoğurdu ben yedirdim başta) sonra meyveler genelde katı şeyler yiyor sadece yulaf lapası yoğurt ve çok nadir çorba ben yediriyorum
Morcivert061 [url=https://hizliresim.com/wXs1It][img]https://i.hizliresim.com/wXs1It.jpg[/img][/url] 8.ayında başladık biz 😂 her yemekten sonra banyoya giriyoruz😂 Çok dağıtıyor ama en azından o böyle yerken çok mutlu.
Baturummm Morcivert061 yaptığınız harika birşey onun cesaretlenmesini sağlıyorsunuz ama korkmuyor musunuz boğazına kaçar diye ben korkuma veremiyorum ama yapmayıda çok istiyorum 😕
Elifatlas Ay nasıl yıyor maşallah 😍 oğlum henüz 6 ay 22 günlük kirlenmesi yada ortalığı dagıtmasına razıyım benim suanda aklıma takılan yarısını yere dökmesi bu şekilde doyar mı aç mı kalır bilemiyorum suan da kendım yedırıyrm o yuzdn
Morcivert061 Elifatlas 8. Ayında kendisi istedi yemeyi benim verdiklerim yemedi . Mesela ilk başlarda bi kaşık yiyecekse ben 2 kaşık koyuyordum. Zaten ilk doyana kadar yiyorlar sonra deformasyon başlıyorlar
Mnli Elifatlas yarısını yere döktüğü için biraz daha fazla koymalısınız önüne biz 6 aylıkken direk blw ve pütürlü püre ile başladık önce kendi yiyordu sonra çatalla ezip biraz ben yediriyordum
Bilgiliannem Elifatlas pankek yapmıştım ufak ufak kestim parmağıyla tutabileceği şekilde.blw bazen uyguluyorum canım.
Mom9 Yarı blw yarı anam babam usulu devam ediyorum Köfte mücver meyve gibi şeyleri kendi yiyo sulu yemekleri ben yediriyorum. 11aylık olmak üzere 😁
Elifatlas Bilgiliannem bende suanda öyle yapıyorum ama kafasını karıştırmak istemiyorum yanı karısır mı onu da bilmiyorum suan da sadece sebzeleri haşlayıp tutabıleceği sekılde verıyrm ama püre muhallebi tarzı seyleeı kendım yedırıyrm inşallah sıkıntı olmaz
Bilgiliannem Elifatlas olmaz inşallah tek yesin de iştahsızlık kötü yani.buyudukçe değişir daha.bebeğin durumuna göre çokta ısrar etmeyin yiyebildigi kadar yiyemezse siz verirsiniz kaşıkla çatalla.tadını çıkarin bu günlerin çok keyifli mutlu ediyor insanı ama kendi yemesi.
Mnli Elifatlas biz de öyle başladık doktorumuz öyle önerdi şuan kendin ye dediğimde her şeyi yiyebiliyor
Elifatlas Bilgiliannem Kiymetkaplan55 ben suan iki yöntemide deniyorum ama ben yedırınce daha fazla yemek istıyor yada bana öyle geliyor bakalım blw yöntemi üzerine yoğunlaşacağım inşallah başarılı olurum
Morcivert061 Baturummm yemek yerken hep yanında oluyorum ağzındakileri bitirmeden doldurtmuyorum ağzını. Tabi 2 3 defa boğazına kaçtığı oldu hemen müdahale ettim çok şükürbişey olmadı. Eğer küçükse ezerek yada daha ufakta verebilirsiniz
Kiymetkaplan55 Elifatlas canim zaten daha cok kucuk onun migdesi ne ki kendi yerkende doyar merak etme sen yaninda ol gozlemle biraz ortalik kirlenicek ama 5 yasina gelip hala sana yedirmesinden iyidir🙄