Benim bebeğim de 28 günlükken uçağa bindi.2,5 saatlik yolculukta bir saat kadar uyanık kaldı geri kalan zamanlarda uyudu.İniş kalkış zamanlarında basınçtan etkilenmesin diye emzirmek lazım bir de altını değiştirmek zorunda kalmıştım.Önce nasıl değiştiririm diye düşündüm ama komik oluyor,sakin kalmak lazım☺️