Merhaba anneler,
10,5 aylık bebeğimin dün kan değerlerine bakıldı; Demir depolarında boşalma ve b12 eksikliği çıktı. Tabi bu durum beni çok şaşırttı. Besin değerini kaybetmesin diye buhar makinesinde pişirdiğim sebzeler, her gün sağlıklı olsun diye hazırladığım öğünlerin yanında eksiklerim varmış demek ki. Nerede hata yaptım bilmiyorum. Anne sütünü mü az verdim? Menüsüne bir şeyleri ilave etmeyi mi unuttum. Var mı önerileriniz? Bu arada vitamin eksikliğine dair hiçbir belirti göstermiyordu. Gayet keyifli, hareketli bir bebekti.