mavisimmm20 Bebeğim 2 ay 7 günlük dün verem asisi oldu 2 bacağından da ayrı asi yaptılar bugün sabah 7 bucuktan beri uyumuyor ne yaptıysam olmadı başına gelen var mı
Kk39 mavisimmm20 bizdede 2gun aşırı huysuzluk ve uykusuzluk yaptı malesefki 2.ay aşısı zaten 3 yerden vurdular yavruların nekadar canı varki dayansınlar ağır gelebiliyor ben agrisibvatdir diye birazda ateş-i çıkmıştı calpol verdim rahatlayıp gece uyumuştu
mavisimmm20 Zeynepikram verdim ağrısı falan yok gazida yok ağrısı olunca değişik ağlıyor zaten anlıyorum ne yapcam bilniyorum
Siyahbeyazz Canım bugunde benim bebeğim aşı oldu aynı şey bizde de var huysuz olması normal haliyle canı yanıyor olabilir sürekli benim bebeğimde mız mız uyuyamıyor inşşalah tez zamanda atlatırlar 🙏
mavisimmm20 Siyahbeyazz bizimkinin ağrısı yok şurup veriyorum sadece bı iki dakika uyuyor sıçrayarak uyanıyor sonra battaniyede sallayınca duruyor bitek
Siyahbeyazz mavisimmm20 aynen bizde de öle vallaha annemle ikimiz salıyoruz battaniyede uyuyor yatağına koydum anda bianda sıçrayıp uyanıyor mızmızlanıyor sabahlıcaz galiba bu gidişle 🤦♀️
mavisimmm20 Katrem ağrısı yok sadece uyumuyor gezdirince veya battaniyede sallayınca uyuyor oda 5 daka sürüyor
mavisimmm20 Kk39 bende dün akşam öyle yaptım rahatladı uyudu ama bugün sabahtan beri uyumuyor agrisida yok yinede calpol verdim ama değişen bişey yok