Busraaylmz 14 aya yakın emziriyorum, hamile olduğumu öğrendiğim andan beri saçlarımı boyamıyorum. Onun yerine temiz olmasına özen gösteriyorum, beyazlarımla mutluyum, süte de geçtiği için riske girmiyorum, bir de Antalya sıcağında sabah öğle akşam duşa boya da dayanmaz boşuna boyamış olurum diye hiç boyamadım.