3 ay 8 günlük bi bebek ama içimde hep bi korku var cocuk değişik nefes alsa bişeymi oldu olcakmı herşeyi araştırıyorum deli gibi 2-3 kere kusma sonrası tıkandı ondan sonra bildiğiniz panik atak oldum. Lavaboya bile biri gelince gidiyorum ya ben yokken tıkanırsa filan hep bsey olcak gibi cok şükür doktor kontrollerimizde bsey demiyor doktor herşey normal ama cok korkuyorum cok pipirikli oldum napcamı bilmiyorum cocuk bi içini ceksin bsey mi war hastamı filan düşünüyorum yardım edin napcam böyle piskolojim bozuldu iyice😔😔