asafinannesi_ salyaları artmaya başlayınca 4,4bucuk aylıkken takmaya basladık ve abartısız tamamen kesti salyayı hiç öyle döşüne önlük koy vs durumumuz olmadı hıc salysı olmadı cünkü. Ve kolyeden midir bilmiyorum ama dişlerini sadece huysuzlukla atlattı maşallah cok şükür ateş ishal olmadı hiç