Cancansmom Mdl her seferinde suyla yikatdan geciyormus :( ama her seferinde banyoya götürp poposunu yikamak hem zor hem de cocuk strese giriyor. Ya da altini hemen hizlica baglamak yerine pisik kremi sürdükten sonra bikac dk hava aldirmak gerekiyormus.
Minikcivcivim Mdl sık bez değişimi. Her bez değişiminde su ile yıkamak. Bu esnada bir müddet havalandırmak. Bezi kapatırken bepanthol baby sürmek bolca. Kesin çözüm diyebilirim bir kaç güne geçer hemen
huzur2580 Mdl yeşil sabunla yıkayıp madecessol yada fito krem kullan geçiriyor hemen ayrıca sudocrem alıp hergün sürersen isilik olmuyor canım geçmiş olsun
Crane Mdl petrol bazlı pişik kremleri önerilmiyor. Sudokrem gibi bembeyaz olan kremlerde mevcut malesef. Mamas earth dieper balm var tamamen bitkisel. Biraz fiyatı yüksek ama değer bebeklerimiz için. N11 gibi sitelerde bulabilirsiniz
Crane Crane bir de mutlaka duştan sonra ya da altını temizledikten sonra iyice kurulayın bir tülbent ya da müslin bezle. Nemli kalması da isilik ve pişiği tetikliyor